Marketing automation

Automatizácia marketingu je ako mať robotického kamaráta, ktorý vám pomôže ľahšie a rýchlejšie vykonávať vaše marketingové úlohy. Je to spôsob, ako používať technológiu na automatické spracovanie marketingových vecí, ako je odosielanie e -mailov, uverejňovanie príspevkov na sociálnych médiách alebo sledovanie správania zákazníkov, bez toho, aby ste to museli robiť manuálne.

Predstavte si, že chcete poslať uvítací e -mail všetkým, ktorí sa prihlásia do spravodajcu vášho klubu. Namiesto písania a odosielania každého e -mailu môžete na to použiť softvér na automatizáciu marketingu. E -mail jednoducho vytvoríte a softvér ho automaticky odošle novým predplatiteľom.

To vám šetrí čas a zaisťuje, že sa na nič nezabudne. Navyše, automatizácia vám tiež môže pomôcť dozvedieť sa viac o vašom publiku. Môžete vidieť, kto otvára vaše e -maily, klikne na odkazy alebo kupuje veci, ktoré propagujete. Na základe týchto informácií môžete svoj marketing ešte vylepšiť a osloviť viac ľudí, ktorým záleží na tom, čo robíte.

Veľa firiem používa marketingovú automatizáciu na to, aby zostali v kontakte so svojimi zákazníkmi, ale nie je to len pre nich. Ak prevádzkujete klub, blog alebo čokoľvek iné, kde chcete udržať ľudí zapojených, nástroje na marketing automatizácie môžu byť veľmi užitočné pri uľahčovaní vášho života a efektívnosti vášho marketingu.

 

Späť do slovníka pojmov

 

Poznáte tiež...?

 

Laicky povedané je IP adresa číslo, ktoré jednoznačne identifikuje sieťové zariadenie (napríklad váš počítač) v internetovej sieti. Ide o unikátnu adresu vášho počítača v internete. IP adresa je jedinečná...

Čítať ďalej

World Wide Web (WWW) je systém pripojených dokumentov a informácií, ku ktorým máte prístup cez internet. Je to ako obrovská knižnica, kde nájdete všetky druhy vecí, ako sú webové stránky, videá, obrázky a články. Na vyhľadávanie a prístup k týmto dokumentom môžete použiť...

Čítať ďalej

Kaskádové listy v štýle alebo CSS sú jazyk používaný na štýl webových stránok a spôsobuje, že vyzerajú chladne a vizuálne príťažlivo. Keď vytvoríte webovú stránku, použijete HTML (Hypertext Markup Language) na vytvorenie svojej štruktúry, ako sú nadpisy, odseky a obrázky....

Čítať ďalej