Mailchimp

MailChimp je skvelý online nástroj, ktorý pomáha ľuďom a firmám posielať e-maily veľa ľudí naraz. Je ideálny pre veci, ako sú informačné bulletiny, aktualizácie alebo propagačné akcie. Ak ste niekedy dostali e-mail zo svojho obľúbeného obchodu alebo YouTuber, mohlo by to byť odoslané pomocou MailChimp alebo podobnej služby.

S MailChimp môžete vytvárať a navrhovať e-maily vyzerajúce na ozdobu bez toho, aby ste museli byť technikom techniky. Majú ľahko použiteľné šablóny a nástroje, ktoré uľahčujú zostavenie pútavého emailu. Navyše môžete pridať obrázky, videá a odkazy, aby bola vaša správa ešte zábavnejšia.

Jednou z najlepších vecí na MailChimp je to, že vám pomáha spravovať váš zoznam e -mailov. Môžete pridať alebo odstrániť ľudí, rozdeliť svoj zoznam do skupín a dokonca zistiť, kto otvára vaše emaily a kliknete na vaše odkazy. Týmto spôsobom sa môžete dozvedieť, čo sa vášmu publiku páči, a vylepšiť vaše emaily.

Nie je to len pre veľké spoločnosti. MailChimp je vynikajúci pre kluby, tímy, alebo aj keď chcete založiť svoj vlastný bulletin, aby ste sa podelili o svoje myšlienky a nápady s priateľmi a sledovateľmi. Najlepšia časť? Ponúkajú bezplatný plán pre malé zoznamy, takže ho môžete vyskúšať bez toho, aby ste strávili desetník.

Takže, ak hľadáte zvýšenie svojej e -mailovej hry alebo chcete založiť svoj vlastný bulletin, MailChimp môže byť pre vás ideálnym nástrojom!

 

Späť do slovníka pojmov

 

Poznáte tiež...?

 

Firewall je softvérové, prípadne hardvérové riešenie, ktoré jednak chráni počítač pripojený k internetu pred útokmi hackerov a škodlivými programami a zároveň filtruje odchádzajúce dáta...

Čítať ďalej

Online platobná brána je ako digitálny pokladník, ktorý vám pomáha kúpiť veci na internete. Keď nakupujete online, potrebujete bezpečný a pohodlný spôsob, ako zaplatiť za svoje položky. Platobné brány to umožňujú pripojením banky alebo kreditnej karty k internetovým obchodom...

Čítať ďalej

Neutralita siete je zásada, že poskytovatelia internetových služieb (ISP) by mali zaobchádzať rovnako s internetovým prenosom bez toho, aby sa diskriminácia alebo nabíjanie inak na základe obsahu, webovej stránky alebo používateľa. Je to ako myšlienka, že každý by mal mať rovnaký...

Čítať ďalej